Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 380 KM BBS 19″

46 900 PLN

Brakuje Ci gotówki? Zajrzyj tutaj!

Opis przedmiotu:

 
Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 380 KM BBS 19″ było budowane przez obecnego właściciela przez 2 lata. W samochodzie zostało wykonanych bardzo dużych modyfikacji. Samochód jest bardzo szybki (jedzie ponad 300 km/h) i ładnie brzmi. Auto jest bezwypadkowe, pochodzi z Niemiec z 2003r., posiada przebieg 150 000 km i jest zarejestrowane w Polsce. Obecny właściciel posiada faktury na modyfikacje auta na ponad 80 tyś. zł.

VIN: WAUZZZ8H23K024107

 
Silnik:
– 1.8T 20V hybryda BFB/BEX
– korbowody oraz tłoki kute Wossner’a
– świece boscha irydowe RS4 z czerwonymi cewkami zapłonowymi s3
– Miller’s 5W50
– Panewki Kings racing

 
Hamulce:
– Tarcze przód (320mm) i tył EBC (przod turbogroove)
– Klocki EBC Greenstuff
– Płyn hamulcowy Motul RBF600
– Dorzucam SWAP S4 jeszcze nie założony

 
Zawieszenie:
– Gwintowane KW V2 Inox + drugie SACHS performance
– Wszystkie wahacze nowe

 

Układ dolotowy:
– Orurowanie polerowana kwasówka
– Turbo -> IC 2″
– IC -> przepustnica 2,5″
– Intercooler customowy na wymiar
– Wszystkie łączniki silikonowe Samco Sport
– DV Forge
– Przepływomierz 3″ z TT225/S3
– Filtr powietrza w obudowie karbonowej dolot w miejsce fabrycznego ic za kołem
– Kolektor ssący pomalowany proszkowo na czarno

 
Układ wydechowy:
– Turbo Garrett GT28RS A/R .64
– Układ wydechowy kwas od turbiny do końca 3″ na trzech przelotowych tłumikach
– Czujnik EGT Greddy
– Nowy łącznik elastyczny przelotu

 
Koła:
– BBS speedline 19” et33 9J 3-częściowe kute, skręcane tytanowymi śrubami. Felgi są bardzo wytrzymałe
– Nankang ns2 235/35/19

 

Układ wtryskowy:
– Pompa paliwa Walbro 255
– Przerobiony układ paliwowy – dodałem powrót paliwa do baku
– Wtryski Bosch 525cc
– Regulator ciśnienia paliwa Weber
– Manometr na listwie
– Przewody paliwowe Samco

 

Układ chłodzenia:
– Pompa wody z metalowym wirnikiem
– Układ zalany plynem Motul Inugel Optima Ultra (temp. wrzenia +139st.)
– Przewody chłodzenia turbiny Samco Sport
– Chłodnica oleju z termostatem Mocal
– Sprzęgło Sachs racing z kołem jednomasowym + Kevlar by Radzikowski
– Olej w skrzyni Motul Gear 300 75W90
– Skrzynia 2.5 TDI przerobione synchronizatory

 
Car Audio:
– Max Car Audio Bydgoszcz – wygłuszenie całego auta DYNAMAT
– Kompletna zabudowa wnętrza i bagażnika
– 3xamp, 2xsub, 2xcond, 5 wentylatorów wzmacniaczy + cały środek… BOSE przy tym monika unitry do B&O

 
Elektronika:
– Wskaźniki EGT i Boost Greddy zabudowane na słupku, do tego tweetery całość obszywana skórą naturalną.
– Turbo Timer HKS
– Strojenie/mechanika TURBOELITA.PL – niestety tylko na pb98 z racji braku setki w Bartoszycach, na wysokooktanówce powinna dmuchać 4++
– Wykres Turboelita.pl plus wykres z hamowni MAHA

 

Kontakt: 530 100 416

Lokalizacja: Bartoszyce (woj. warmińsko-mazurskie)

  • Rok produkcji: 2003
  • Moc: 380 KM
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Przebieg: 150 000 km
  • Typ nadwozia: Kabriolet


 

Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 380 KM BBS 19″