Fiat Cinquecento 120 KM Air Ride

15 000 PLN
 

 

Opis przedmiotu:

 

Koła:

 
– Szeroka stal
– Przód 15×8
– Opona Nankang NS20 165/50R15
– Tył 15×9
– Opona Nankang NS20 185/45R15
– Nakrętki kół alu ze stożkami
 

Modyfikacje stylistyczne:

 
– Maska ori stalowa przedłużona z przodu + 4x zapinki AeroCatch
– Tylna klapa na gładko + unikatowa szyba bez podgrzewania + wewnętrzna osłona
– Przedni zderzak custom gładki, kratka SX + dokładka Clio II
– Tylny zderzak custom, jedyny taki !
– Przedłużony w dół + dyfuzor Fiat 500 Abarth
– Poszerzenia nadkoli
– Lotka tylna EBA z dodatkowym światłem
– Szyberdach uchylany oryginalny Fiat
– Światła przednie Shadowline
– Przedni hak wkręcany CC SX
– Kierunki przednie dymione
– Tylne światła CC Sporting custom na wzór MHW
 

Wnętrze:

 
– Fotele przód Bimarco Cobra II
– Pasy OMP 4 punktowe 3 calowe
– Rollbar by GSG pokryty flockiem
– Deska rozdzielcza we Flocku by Flocker.pl
– Licznik CC Sporting wersja UK/US w milach
– Kierownica Raid HP Racing 18 280mm obszyta na nowo, niebieska nić + naba Quick Release
– Kosz lewarka zmiany biegów wyciągnięty do środka GSG
– Skrócony lewarek zmiany biegów z podciąganym wstecznym
– Gałka zmiany biegów MOMO GTR2
– Nakładki na pedały Sparco Carbon
– Elektryczna regulacja wysokości świateł
– 4x elektryczne szyby
– Tylny zestaw elektrycznych uchylanych szyb już nie do zdobycia
– Rączki drzwiowe z Fiata UNO
– Wszystkie plastiki we wnętrzu pokryte flockiem by Flocker.pl
– Całe wnętrze wygłuszone matami GMS 07XL

 

Air Ride:

 
– Sterowanie każdym kołem osobno
– Pilot AVS ARC-7 Switchbox
– Przewód pneumatyczny tekalan 12/9mm oraz poliamid 6/4mm
– Wszystkie złączki i trójniki metalowe
– Wyspa zaworowa 5/3 1/2 cala
– Manometry VIAIR 2” Black x1
– Manometry VIAIR 2” Dual Black x2
– Butla Custom Stako 34L
– Kompresor VIAIR 480C Dual
– Wyłącznik ciśnieniowy VIAIR 140/175PSI
Przód:
– Amortyzator gwintowany KW Variant 1 Inox Line
– Poduszki Rubena 130/2 + pierścienie Rubena
– Okucia custom stal cr-mo, wyjście 1/4
– Custom Camber Plates
Tył:
– Amortyzatory Ta Technix
– Poduszki Rubena 130/2 + pierścienie Rubena
– Okucia custom stal cr-mo, wyjście 1/4
– Stabilizator skrętu (drążek reakcyjny)
– Rozpórka przednia kielichów GSG
– Rozpórka przednia dolna (wahaczy) GSG V2
– Rozpórka tylna dolna 3 punktowa GSG
– Rozpórka tylna górna C-pillar GSG
 

Hamulce:

 
– Pompa hamulcowa nowa Magneti Marelli
– Nowe wszystkie przewody sztywne miedziane
– Nowe wszystkie przewody elastyczne
– Nowe serwo
Przód:
– Tarcza 257mm wentylowana Bosch
– Zaciski Bendix z Bravo I HGT 2.0 po regeneracji (uszczelki, gumy, tłoczek)
– Klocki EBC Green Stuff
Tył:
– Tarcza 240mm nawiercana Zimmermann Sport
– Zaciski Alfa Romeo 146 po regeneracji
– Klocki EBC Black Stuff
– Flansze tył by Lesiu Z.
– Płyn hamulcowy DOT 5.1 Ferrodo Racing
– Hydrauliczny hamulec ręczny Turbo Works Dual Pump
 

Silnik:

 
– 1368cc 16v 2010r Fiat 500
– Profi obrobiona głowica
– Sportowe wałki rozrządu Świątek GT
– Większa przepustnica 46mm 1,6 16v
– Kolektor ssący plastikowy custom
– Dolot Mag Sport z filtrem Simota + carbonowa osłona termiczna
– Oil Catch Tank by Turboworks
– Przewody zapłonowe Sentech Tuning Blue
– Świece Denso Iridium Tough® VXU24
– Cewki zapłonowe Champion
– Koło zamachowe 3,5kg by K.Otoczak (ori 6,7kg)
– Nowe sprzęgło Valeo 200mm
– Olej Shell Helix Ultra Racing 10W60
– Sportowy filtr oleju Simota
– Sportowy filtr paliwa Epman Racing
– Przewody paliwowe PTFE w stalowym oplocie
– Poliuretanowe wkładki poduszek silnika Strongflex Sport
– Nowy rozrusznik Hitachi 1,0kw z Fiata 500 1,4 16v z przekładnią planetarną
– Silikonowe przewody Turboworks
– Akumulator przeniesiony do środka żelowy AGM Optima Red Top 50Ah 1000A
– Clean look w komorze silnika
 

Skrzynia:

 
– 5b C514.5.13.44 po przeglądzie
– Olej Petronas Tutela ZC 75 Synth + ceramizer
– Customowy ciężarek wybieraka biegów
– Shortshifter

 

Wydech:

 
– Kolektor 4-2-1 GSG owinięty bandażem termicznym
– Rura środkowa przelotowa 2″ stal aluminiowana
– Komora rezonansowa stal nierdzewna custom by Mag-sport Węglarski
– Tłumik końcowy na dwie strony custom stan nierdzewna by Mag-Sport Węglarski Double
– Końcówki tłumika Mag-Sport wymienne

 

Car Audio:

 
– Jednostka główna – Clarion CZ-202EG
– Głośniki przód – 2x 10cm PIONEER TS-1058
– Głośniki boczne – 2×16,5cm PIONEER TS-1746 + Maskownice stalowe Morel
– Głośniki w tylnych boczkach – 2×16,5cm PIONEER TS-1746II + Maskownice stalowe Morel
– Subwoofer –Rockford Fosgate R2D2-10
– Wzmacniacz – Crunch GTI2100

 

Kontakt tel. 691 149 253

Lokalizacja: Gniezno (woj. wielkopolskie)

  • Rok produkcji: 1996
  • Moc: 120 KM
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Skrzynia biegów: Manual
  • Przebieg: 5000 km
  • Typ nadwozia: Hatchback