Volkswagen Polo 310KM | 560NM

18 000 PLN

Brakuje Ci gotówki? Zajrzyj tutaj!

carvertical VIN check

Opis przedmiotu:

Volkswagen Polo IV o mocy 310KM i 560NM generowane przez silnik 1.9TDI o oznaczeniu BLT. Samochód przeszedł szereg modyfikacji, a wygląda z zewnątrz bardzo niepozornie, także jest to fajny sleeper i na pewno nie jednego może zaskoczyć na światłach. Aktualnie moc jest przykręcona do 285KM i 530NM. Auto na pewno wyróżnia się kolorem, dodatkowo lakier w 2014 roku przeszedł korektę i fotorelację z tego zabiegu można obejrzeć TUTAJ
Samochód brał w 2016 roku udział w kilku amatorskich zawodach na 1/4 mili, a nawet udało mu się zdobyć trochę pucharów. Rekordowy czas na 1/4 mili to 13.48s, a przyśpieszenie do setki wynosi 5.4s. Spalanie takiego mocnego autka waha się w granicach 8-9l na 100km.
Z ciekawostek Polo było opisane w magazynie VW Trends nr 3/2016.

 
Większa ilość zdjęć dostępna TUTAJ

 
A teraz wady:
– do wymiany lewy próg – standardowa bolączka tego modelu;
– nie działa wskaźnik doładowania – do wymiany czujnik na dolocie, koszt 150 zł
– nie działa turbotimer – po wyłączeniu nie chciał się już włączyć
– jak to w jeździe miejskiej – na lakierze są obicia, wgniotki i tym podobne przygody – większość widoczna na zdjęciach w folderze “uszkodzenia” pod tym linkiem: https://drive.google.com/open?id=1DurfyS17UKFIPoaooZ-pw6xDeyqNjEwf
 

 

Modyfikacje:

– Silnik 1.9 TDI BLT, porting głowicy i kolektorów, nowe szklanki INA, panewki, końcówki pompowtrysków Firad 100
– Turbo Garret GTB2260VKLR na łożyskach kulkowych z chłodzeniem wodnym; usunięty EGR, duży frontowy intercooler, łapacz powietrza z cupry
– Wydech z kwasówki 3″ na dwóch tłumikach, zauważalny, ale nie męczący
– skrzynia 6 biegowa po rewizji, docisk Sachs Performance + tarcza kewlarowa + nowy wysprzęglik (wszystko robione w grudniu 2017)
– obniżone zawieszenie (sprężyny Eibach Pro Kit -30 mm)
– duży zestaw hamulcowy z przodu (seryjne 288 mm z jednym tłoczkiem zostało wymienione na tarczę 323 mm z czterotłoczkowym zaciskiem Brembo + nowe klocki hamulcowe wymieniane w grudniu 2017)
– wskaźniki doładowania, temperatury oleju i EGT firmy Shadow
– 16-rzędowa chłodnica oleju Setrab
– turbotimer, procedura startu
– samochód sprzedaję na kołach zimowych (ostatnie zdjęcie) – najładniejsze OEM VW felgi 17″ Exor STP z oponami Nokian WR A4, brak szarych kół ze zdjęć.



prócz tego:
– nowe sprzęgło, klocki hamulcowe, nagrzewnica, termostat, sprężarka klimatyzacji, nowy akumulator (na gwarancji)

 

 

  • Rok produkcji: 2007
  • Moc: 310 KM
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Przebieg: 302 000 km
  • Typ nadwozia: Hatchback